Januari 01, 2013

Nissan Almera, Ku sunting mu dengan lafaz bismillah...

Aku terpaut hati buat kali pertama pada hari aku menatap kecantikan dan kesempurnaan gayanya di surat khabar. Pehh...memang cun! Rasa hari tu juga aku nak melamarnya...

Petang itu, dengan restu isteri kami gagahkan kaki mengunjungi empunya diri. Kedatangan kami disambut mesra tuan rumah bernama Vivian, lembut orangnya. Bincang punya bincang, akhirnya empunya badan pun setuju dan kami telah mencapai kata sepakat.

Persona yang baru ku pakai 11 bulan akhirnya menjadi taruhan. Mr. Boon tauke Tan Chong setuju untuk mengambil Persona ku dengan harga RM 37K. Hutangku di bank ada lebih kurang 19K, maka campur itu ini ku cukupkan hantaran ku dengan bayaran sebanyak RM 20K.

Yesssss! Akhirnya, "Ku sunting mu dengan lafaz bismillah..."

Bini No1 dan bini baru No.4, wakaka!

Inilah Vivian SA Nissan yang tak pernah jemu melayan pertanyaan aku






Inilah buah hati baru aku, Nissan Almera. Orang Jepun, terbaek dalam kelas segmen B. Hehehe...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan