Ogos 15, 2011

2011 + 1 lagi

2011...bertambah lagi satu angka menjadikan umur aku 33 tahun. Mak melahirkan aku di Kg Telok Rimba, Muar, Johor pada 10 Ramadhan jam 10.00 pagi. Nenek Bik yang menyambut kelahiran aku dirumah Atok.

Mak kata, dulu aku ni seperti tak sabar- sabar nak keluar. Belum cukup bulan dah mengeras dan rasa seperti nak bersalin. Bila dah keluar, pusat pulak tak tanggal- tanggal hampir sebulan. Susah nak jaga...tapi proses membesar begitu pantas. Apa tidaknya, baru 10 bulan aku dah boleh berjalan. Umur setahun dah merayap mengikut mak ke kebun kelapa sawit abah. 

Pagi tadi...bila buka FB, email dan sms...ramai yang mengucapkan selamat. Terima kasih semua kerana mendoakan aku. Dalam umur awal 30-an begini, ramai yang beranggapan sudah  tua, tetapi ramai juga yang mengungkapkan.."life just begin..." hehehe...


Big Boss wish melalui email...terharu sungguh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan