Mei 31, 2013

UiTM Pasir Gudang update


Gambar ini diperolehi hasil lawatan tapak awal bulan Mei 2013 yang lalu. 

Perkembangan terkini amat mengujakan terutamanya diriku sendiri yang bakal dipindahkan ke sana pada bulan Januari 2014 kelak. Bukan semua orang boleh masuk ke tapak pembinaan ni. Hanya yang berkenaan sahaja yang dibenarkan masuk. Aku pun  hanya 2 kali sahaja dibenarkan masuk ke sana. Jadi, gambar ni kira panas di pasaran jugaklah...kui kui kui!

Depan medan selera

Laluan utama ke fakulti

Fakulti

My new office @ Library

Pintu masuk library

Bangunan Pentadbiran / HEA / HEP / Bendahari

Pintu masuk. Kat depan UiTM ni nanti akan naik kampus swasta katanya...
Gambar ini untuk rujukan aku sahaja. Kalau korang tertengok tu, pandai-pandailahlah simpan. Aku hanya berkongsi yang baik-baik sahaja. Tak de niat apapun...

6 ulasan:

  1. sy pun bakal ke sini... ;)

    BalasPadam
  2. salam...kak, sy de terbaca pasla jwtn ksong di uitm jhor..nak tanye, biasa untuk EO..die tawarkan kontark or tetap? sy government sector KL nk tukar Johor susah..igt nak try utk apply jwtn kt uitm ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Minta maaf. Status jawatan saya tak pasti...

      Padam
  3. cantiknye kampus baru saye nanti.saye student fakulti kejuteraan awam.. <3

    BalasPadam
  4. Boleh saya dapatkan phone number UiTM seri alam ni ya. Mcm berminat nak apply

    BalasPadam