September 11, 2009

Berakhirnya Ihya Ramadhan

Antara VIP yang hadir, Ustaz Zalud, YB Adam dan Dr Mat



Geng bakar lemang


Berakhirnya Ihya Ramadhan di UiTM Johor Bahru.

Sepanjang majlis ini, aku dan staf Perpustakaan ditugaskan untuk menjadi AJK Protokol. Pehhh...inilah kali pertama kami ditugaskan begitu. Sebelum majlis bermula, aku mengatur kedudukan keseluruhan dewan termasuklah kedudukan VIP. Semasa majlis berjalan, aku pula kena pastikan setiap VIP ada ushernya. Tetamu VIP pula ada yang menyambutnya.

Nampak enteng, tetapi agak susah juga untuk pertama kalinya ini.

Hari itu juga pertama kali aku tidak berbuka bersama isteri untuk tahun ini. Sesudah berbuka aku ada bertanya ayang, perihal berbuka puasa tanpa aku. "Tak lalu makan la bang..., nasi lemak tadi tak sedap." ...dalam hati aku mengerti, tak seronok berbuka puasa tanpa aku bersama.

1 ulasan:

  1. pengalaman pertama en idris tuh lar yang membuatkan program tuh berjalan lancar..memang dipandang mudah tp,nak buat tuh n nak pastikan semuanya clear tuh memang berat. Moga2 En idris dapat lakukan sebgaimana pn yulie dulu..Tahniah buat EN.IDRIS n STAF LIBRARY.

    erm...romantiknyer en idris.bagus lah walaupun anak da ramai...INGAT ANAK2 DAN ISTERI WALAU KAT MANA PUN...

    BalasPadam