Julai 28, 2010

Dugaan Alya pada 27 Julai 2010

Malam semalam, Alya tidur tidak nyenyak. Sekejap dia merengek ... menangis. Rupa- rupanya, Alya mengalami kesukaran bernafas. Awal pagi aku ke Klinik Penawar 24 jam dan doktor mengarahkan aku ke hospital mendapatkan rawatan kecemasan dengan segera.

Si comel ni tengah tido
Hospital terdekat Hospital Sultan Ismail. Sungguh aku bangga dengan perkhidmatan yang diberikan. Cepat, dan efisyen. Turun sahaja dari kereta, Alya terus diberikan oksigen. Suspen, resah, gelisah semuanya ada dalam kepala lantaran aku tidak dibenarkan melihat keadaan dia. Hanya ayang yang dibenarkan menemankan Alya. Dalam hati tak putus- putus berdoa kepada Allah agar menyelamatkan Alya.

Keluar sahaja dari hospital, dia bertanya ... "Ayah ke mana tadi tak temankan Alya." Aku ketawa tetapi tetap bersyukur. Dalam kesakitan yang dialami, aku adalah antara insan yang dicari- carinya.

Syukur, setelah mendapatkan rawatan... Alya ok dan selamat.

1 ulasan:

  1. anak en deris semput ker???
    yang penting anak en deris selamat...

    BalasPadam