Mac 07, 2012

Buah hati dicium Pajero

Jam 5.00 petang, seperti biasa destinasi pertama adalah IPG Kampus Temenggong Ibrahim mengambil MEM di office kemudian ke Johor Jaya mengambil si manja Alya dan Irfan di rumah Mak Long. Begitulah rutin harian aku selesai kerja di pejabat.

Laluan yang sama aku lalui setiap hari iaitu Lebuh Raya Pasir Gudang, sesak tidak mengira masa. Perjalanan sekejap lancar sekajap berhenti membuatkan ramai pemandunya letih, tidak terkecuali aku sendiri. Tetiba, muncul Pajero dihadapan dan dengan selamba memintas seperti tak nampak buah hati aku ni dijalan raya. Buta ke apa?



"Dooom." Perlahan saja bunyinya tetapi aku yakin mesti kemek buah hati aku ni. Betul kata orang, malang tidak berbau. Sah sudah depan keta aku ni kemek. Sakitnya hati tuhan saja yang tahu...tetapi aku tetap cool, control macho depan bini. hehehe...

Namun begitu...Syukur aklhamdulillah, semua selamat. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan